A SZERVIZ igényét (garanciális, garancia időn túli és átalánydíjas) kérjük a (+36-1/ 319-1319) telefonon ill. szerviz@atestor.hu email-en jelentse be.

ISO rendszerünk szerint a bejelentést regisztráljuk, s haladéktalanul megkezdjük az intézkedést.

Szolgáltatás - Szerviz

Általános szempontok:

  • Telefonon nem tudunk javítani. De tudunk segíteni, ez vevőinknek ingyenes.
  • Kérjük a lehető legtöbb adatot és a hiba lehetséges okáról valamennyi információt adja meg, ezzel segíti közös munkánkat.
  • A prioritás felállításában azok a vevőink, akikkel átalánydíjas javítási szerződést kötöttünk, előnyt élveznek.
  • Nem tarthatunk minden alkatrészt raktáron. Ami nincs raktárunkban, először hazai forrásból igyekszünk beszerezni, s csak azt rendeljük a gyártótól, ami nem helyettesíthető. Ez viszont időbe telik.
  • A beépített szerviz alkatrész és az elvégzett munka szavatossága egyaránt 6 hónap.
  • Ha a hiba-ok feltárásához helyszíni felmérés szükséges ezt ugyanúgy számlázzuk, mint később a munkát. Tehát megrendelést kell kapjunk Önöktől. (Kivétel az átalánydíjas vevő)
  • Nem ritkán tapasztaljuk, hogy a telepítési és üzemeltetési körülmények be nem tartása okozta a berendezés hibás működését. Ilyen esetben a kiszállást és hiba-ok feltárást is kiszámlázzuk, még a garanciális készülék esetében is.
  • Rezsióradíj: 12 000 Ft + ÁFA, ami a szervizmunka megkezdésétől a befejezéséig tart.
    Kedvezményes óradíj keretszerződéssel rendelkező ügyfeleink számára: 10 000 Ft + ÁFA
  • A kiszállási díj: 125 Ft + ÁFA/km, mely az oda-vissza útra térítendő. (megj.: mi csak a ténylegesen munkában töltött időt számlázzuk. Pl. ha az utazás oda-vissza 4 óra és a javítás 1 óra, a számlán  a km díj, és egy óra munkadíj fog szerepelni)
  • A telefonos tanácsadás ingyenes.
  • A fentiek alapján, a későbbi viták elkerülése érdekében, csak írásos megrendelésre kezdjük meg szerviz munkát. Sürgős a javítás? Küldjön megrendelést most!
  • A megrendelő, a javítási megrendelés leadásával, elfogadja az Atestor Kft szervizfeltételeit.

Szerviz-igény bejelentése

Garanciális, átalánydíjas és eseti javításnál egyaránt írásos dokumentálás szükséges.

  • Szerviz-igény faxon történő bejelentéséhez töltse ki az oldalmenüből letölthető Adatlapot.
  • A szervizigény telefonon (06 1/319-1319) történő bejelentéséhez, ill. a javítási intézkedés megkezdéséhez is szükséges az Adatlapon szereplő információ.

Az ATESTOR Kft. biztosítja valamennyi általa forgalmazott anyagvizsgáló berendezés átfogó szakszerviz ellátását.

Cégünk - többek között - Dr. Collin GmbH., Galdabini, Innovatest, Oxford Instruments, DeFelsko valamint az Atlas MTS és SDL Atlas kizárólagos magyarországi képviseleteként, felsőfokú végzettségű, a gyártó cégek által kiképzett kollégákkal biztosítja a magas színvonalú szolgáltatást.

A szakszerviz a garancia idő alatt térítésmentesen, azon túlmenően egyedi megrendelés és ÁTALÁNYDÍJAS karbantartási szerződés keretében vehető igénybe.

Szeretnénk kiemelni az ÁTALÁNYDÍJAS karbantartási szerződést, amely a felhasználói oldalon számos előnyt biztosít, illeszkedve az EU minőségbiztosítási normatíváihoz.

Az ÁTALÁNYDÍJAS karbantartás előnye, hogy a szerződésben rögzített időhatáron belül megkezdődik a hibaelhárítás, és mivel cégünk közvetlen kapcsolatban van a gyártókkal a szükséges alkatrészek beszerzése is a legrövidebb időn belül megtörténhet. Az előre tervezhető időszakos munkák miatt nem történik termeléskiesés, valamint a karbantartási költségek előre tervezhetőek.

Az ÁTALÁNYDÍJAS karbantartás magában foglalja:

  • A szerződés tárgyát képező készülék alkatrészeinek, részegységeinek és kizárólagosan használt tartozékainak rendeltetésszerű használat során bekövetkező elhasználódása miatt szükséges csere, javítás, beszabályozás munkadíját
  • A vezérlő szoftverek rendszeres frissítését, szükség esetén újratelepítését
  • A készülék üzemeltetése során fellépő mérési feladatok megoldását segítő szaktanácsadást
  • A készüléket és méréstechnikát érintő fejlesztés új eredményeinek folyamatos ismertetését
  • Fogyóeszköz-utánpótlás tervezését
  • Országos Mérésügyi Hivatal által használati etalonként hitelesített műszerekkel történő ellenőrzést, beállítást, valamint a szakszerviz által kiállított mérési jegyzőkönyvet
  • OMH vizsgálatra való felkészítést, személyes részvételt a vizsgálatkor, valamint a szükséges beállítások elvégzését ezen alkalmakkor

Kalibrálás

Nem vagyunk kalibráló labor, de ez nem jelenti azt, hogy nem gondoskodunk a kalibrálásról. A legtöbb berendezés amit forgalomba hozunk, gyártóművi kalibrációval érkezik (több gyártónál az alapárban benne van, másoknál feláras). Ha az Ön minőségbiztosítási rendszere a gyártóművi kalibrációt elfogadja, akkor ez az első kalibráció megoldott, s ezt a gyártói kalibrációt meg tudjuk ismételni -mondjuk- egy vagy két év múlva, oly módon, hogy kiküldjük a gyárba kalibrálásra.

  • Jelenleg sok olyan eszköz van, melyeknek kalibrálását Magyarországon is el lehet végeztetni, ezeknél célszerűbb hazai akkreditált labort választani. Amit itthon nem tudnak, ott csak a gyárba küldés a megoldás.
  • Néhány terméknél -akkreditált laborral együttműködve- végzünk beszabályzást és kalibrálást (pl Angelantoni klímakamra).
  • Teljes értékű kalibrációt végzünk az Atlas MTS xenon kamráknál és az SDL Atlas termékeknél, mert itt a gyártó tulajdonát képező kalibrált radiométerrel, erre kiképzett szakemberünk végzi a kalibrálást. A bizonyítványt az Atlas, mint gyártó megbízásából az Atestor Kft. adja ki.

Az általunk forgalmazott termékekről általában elmondható, hogy nem kötelező hitelesítésű mérőeszközök, vagyis nem kell hitelesíteni. A kalibrálás tekintetében pedig a felhasználó ISO-ja szabja meg, milyen kalibrálást fogadnak el.

Megjegyzés: A hitelesítésen a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal (korábbi nevén OMH) bevizsgálása értendő.

Szerződési Feltételek, szervizszolgáltatásra

A javítási ajánlat elkészítését hiba feltárásnak kell megelőzni. A hiba feltárás is szakértelmet igénylő mérnöki munka, ezért is fizetni kell. Ajánlatunk a Megbízó által bejelentett (ismert) hibajelenség elhárítására vonatkozik. Amennyiben a javítás, illetve a hibafeltárás során az ATESTOR Szerviz más funkcionális meghibásodást is felfedez, vagy a javítást követően egy korábban nem látható meghibásodás miatt a készülék továbbra sem üzemképes, erről az ATESTOR Szerviz, írásban tájékoztatja Megbízót és az újabb hibajelenség elhárítására új ajánlatot készít.

Az ATESTOR Szerviz nem felelős a rejtett, feltárás során előre nem látható hibák megjelenéséért, vagy az így keletkezett esetleges károk okozásáért. Megbízó elfogadja és megérti, hogy egyes hibák észleléséhez a berendezésnek bizonyos mértékig üzemképesnek kell lennie (pl. áramellátás). Így előfordulhat, hogy egy hibajelenségre (pl. készülék nem működik) a hiba feltárás alapján (pl. a készülék nem kap áramot) adott javítási ajánlat (pl. új tápegység), nem oldja meg a rejtett hibát (pl. hibás szoftver), ezért ilyen esetben az ATESTOR Szerviz egy új ajánlatban kínál hibamegoldást. Megbízó elfogadja és megérti, hogy ilyen estekben az elvégzett munkát ki kell fizetni, még akkor is, ha az egyedül nem hozta a kívánt végeredményt. (példánkban a tápegység javítása megtörtént, de a készülék szoftver hiba miatt mégsem működik)

Egyes javítási munkálatokhoz speciális szerszámok, vagy minősítés szükséges (pl. akkreditált kalibráció), amely szükségessé teheti a Megbízó engedélyével a készülék, vagy alkatrésze partnercégünkhöz, vagy gyártónkhoz történő elszállítását, amely esetleges többlet szállítási és munkaóra díjat eredményezhet. Az ATESTOR Szerviz az ilyen eseményekről, s a többletköltségről írásban tájékoztatja a Megbízót.

A javítás során beépített alkatrészekre 6 hónap garanciát vállalunk. Munkánkra ugyancsak vállalunk garanciát, de értelemszerűen csak az elvégzett szolgáltatásra (tehát nem arra, hogy a készüléknek nem lesz más hibája).

Atestor Kft.

Budapest, 2014. 01. 06.

 

Elérhetőség

1131 Budapest, Reitter Ferenc utca 132/C 204

Tel: (+36 1) 319 1 319
Fax: (+36 1) 319 2 284
Email: info@atestor.hu